Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ennyi volt, befejezte! Felmondott a népszerű magyar műsorvezető

Nem folytatja tovább...
Dudás Ádám felmondott a Sláger FM-nél. A műsorvezető tavaly hagyta ott a TV2-t, most a rádiótól is távozott. Vágó Pirossal és Abaházi Csabával volt a Sláger Reggel házigazdája. A Borsnak adott interjúban elmondta döntése okát: "Szeptember elején felmondtam... Óriási lehetőség volt az egyik legnagyobb kereskedelmi rádió reggeli műsorában dolgozni. Csak kellemes emlékeim vannak, olyat csinálhattam, amit előtte soha" - mondta Dudás.

"A nyári szabadságom alatt sokat töprengtem: tényleg ez a jövőm? Úgy éreztem, más típusú lehetőségekre vágyom. Hiányzott belőlem az a szenvedély, amely a tizenkilenc évnyi híradózás alatt megvolt. Talán hiányzott a képi kifejezési forma" - fejtette ki Ádám.

"Három hétig győzködtem magam, mert borzasztóan megszerettem a csapatot. De a zenei kereskedelmi rádiózást befejeztem. Sok tervem van, továbbra is érdekel a média, és új szereplő az életemben a kommunikációs tanácsadás" - fejezte be.

Nincsenek megjegyzések