Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Hatalmas fordulat a magyar színésznő állapotában: megszólalt a Jóban rosszban egykori sztrárja

Hosszú idő óta nem nyilatkozott.
Tallós Ritánál, a Jóban Rosszban egykori sztárjánál öt éve, 2012-ben diagnosztizáltak mellrákot, ironikus módon pont azután, hogy egy mellrákos nőt alakított egy darabban. A színésznő mögött kemény évek állnak: a kezelések hatására kihullott haja, ám 5 évvel a történtek után vágre kijenlentheti: felgyógyult!

"Jól érzem magam, boldog vagyok. A családomtól és a színháztól is rengeteg támogatást kaptam végig, ez sokat segített a gyógyulásban. Én már két éve is gyógyultnak tekintettem magam, azóta orvosnál sem jártam, mert rendkívül megviselt mindig lelkileg, amit a kórházban láttam, amikor kontrollra mentem. Meggyőződésem, hogy ez a betegség lelki eredetű is, így mindent megtettem annak érdekében, hogy csak a pozitív dolgok és energiák jussanak el hozzám. A kezelések után főztem, futottam, nem hagytam, hogy eluralkodjon rajtam a kétségbeesés." - nyilatkozta a Borsnak.

Nincsenek megjegyzések