Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Kiderült, miért lett vége a szerelemnek. Zalatnay most mindent elmondott

Legendás szerelem volt, aminek jövője nagyon kevésen múlt.
Volt pár legendás szerelmespárja a magyar könnyűzenei életnek. Zalatnay Sarolta és Frenreisz Károly kapcsolatából is lehetett volna sokkal több. Nem lett, és ez egyáltalán nem az énekesnőn múlott, de még csak azon sem, hogy Frenreisz érzelmei ne lettek volna elég hevesek Zalatnay iránt.

A gyermekáldás kérdésén bukott el a dolog. "Az komoly konfliktust okozott. És abból lettek az első problémák, hogy ez a gyerekprobléma bejött, mert nem tudtam megérteni. Egy Lokomotív vagy egy Skorpió karrierben nem jelent semmit, hogy az ember barátnőjének vagy élettársának van egy gyereke. A mai napig nem értettem meg igazán, mert én bevállaltam volna. Annak ellenére, hogy akkor azért én is ott voltam a toppon rendesen" - olvasható a 24.hu cikkében, ahol az énekesnő azt is elmondja, ha egy kicsit jobban erőltette volna, másképp alakul az életük.

Nincsenek megjegyzések