Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Pánik! A színpadon omolhat össze a Sztárban Sztár versenyzője

Fél, hogy nem jön majd ki hang a tor­kán a Sz­tár­ban Sztár ma esti fordulójában.
Horváth Tamás Freddie ma este Mercury egyik gyönyörű balladáját adja majd elő, ám ez a dal fájó sebeket tép fel az énekes lelkében. Tomi elhunyt édesanyjára emlékezik ezzel a produkcióval - írja a Ripost.

Drámai lesz az este.

Az énekes tizenkilenc éves volt, amikor elvesztette édesanyját. Hiába teltek az évek, Tamás hangja még ma is elcsuklik, ha róla beszél. Talán ezért sem lesz könnyű dolga vasárnap este, amikor a Sztárban Sztár színpadán Freddie Mercury egyik csodálatos balladáját adja elő. Az énekes őszintén mesélt arról: fél a megmérettetéstől.

„Az egyik legszomorúbb balladájában édesanyjához énekel, és ezt fogom tenni én is vasárnap este. Azonban félek egy kicsit, mert ez a dal rólam és az édesanyámról is szól. Tartok attól, hogy nem bírom majd ki könnyek nélkül, mert ezt a dalt rengetegszer hallgattam, miután anyukám agydaganatban elhunyt. Tizenkét éves voltam, amikor apámhoz kellett költöznöm, mert kiderült, hogy beteg.

Az orvos akkor azt mondta apámnak: csak a csoda mentheti meg édesanyám életét, jobb, ha felkészülünk a legrosszabbra és elkezdjük szervezni a temetést. De anyukám kikerült a kórházból. Megvakult a bal szemére és járni is újra meg kellett tanítanunk, de küzdött. Ő volt az én hősöm! Még évekig volt velünk, utazott, habzsolta az életet, de aztán újabb négy daganatot diagnosztizáltak nála és feladta a harcot. 44 éves korában örökre elment.

Mindig vállalom az érzéseimet. Ha sírnom kell, sírok és nevetek, ha úgy érzem. Anyám halála után is nagyon sokat sírtam, de így voltam képes kiadni magamból a fájdalmat és feldolgozni a halálát – mondta a Sztárban Sztár versenyzője, aki mamája utolsó kívánsága szerint éli.

Nincsenek megjegyzések