Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Kárpáti Rebeka először azt hitte, ez hátrány

Kárpáti Rebeka eddig izgult a kora miatt, most azonban igazi nőként készül a világversenyre. Miss Universe Hungary 2013 a STOPnak adott interjújában nem csak a hirtelen jött sikerről, de a nagy nyári lazulásról is mesélt.

STOP: Nemrég érettségiztél, hogy sikerült?

Kárpáti Rebeka: Nagyon jól, köszönöm. Nagyon izgultam, még a táborba is vittem magammal a tanulnivalót, de nem volt rá sok időm a felkészülés mellett. Drámatagozatos gimnáziumba jártam. Nagyon nehéz volt összehangolni a versenyt és a tanulást. Nem tudtam úgy koncentrálni, ahogy szerettem volna, de a Jóisten is megsegített, mert jó tételeket húztam.
- Hogyan tovább?

- Mindenképpen szeretnék egyetemre menni és diplomát szerezni. Andragógia szakot jelöltem meg, és a későbbiekben rendezvényszervezéssel szeretnék foglalkozni.

- Milyen érzés ilyen fiatalon Miss Universe Hungary-nek lenni?

- Baromi nagy hátránynak gondoltam, hogy ilyen fiatal vagyok, mert a versenyre "kész" nőnek kell lenni, amit annyira nem éreztem magamban. Most viszont, hogy megválasztottak, elő kell hoznom magamból az érett nőt, aki úgy tud kiállni a színpadra november 9-én Moszkvában, hogy az tényleg elfogadható legyen. Pörögnek a dolgok, sok a program, de ennek örülünk.

- Gondolom, a párod is büszke rád. A nagy pörgésben azért van egymásra időtök?

- Borzasztóan örült ő is, hogy megnyertem ezt a címet és lekopogom, hogy most elég sok időnk is van egymásra. Ő is ebben a világban mozog - táncos -, így tudja, hogy mivel jár a szereplés. A felkészítő tábor előtt két hónapig Kínában volt, úgyhogy inkább a verseny előtti időszakban nem tudtunk annyit találkozni. Nekem iskola, neki pedig éjszakai próbái, fellépései voltak. Most viszont, amikor tudunk, együtt vagyunk, még így is, hogy ilyen feszített a program.

- R. Kárpáti Péter az apukád. Adott valamilyen tanácsot azzal kapcsolatban, hogy a hirtelen jött ismertséget hogyan kezeld?

- Nekünk erre nem volt szükség. Szerintem tudjuk kezelni. Apukám személyéből adódóan a közszerepelés nem új dolog számunkra. Így nem kellett külön leülnünk és beszélgetünk erről, de ha kérdésem van, akkor persze segít.

- Hogyan készülsz a világversenyre?

- A legnagyobb hangsúly az edzésterven és a táplálkozáson lesz. Amíg a személyi edzésem nem kezdődik el, én magam megyek le a terembe sportolni. Az angol megy, nincs vele probléma, hála Istennek, jól el tudok kommunikálni, de biztosan veszek majd egy-két órát, hiszen nagy falat lesz külföld.

"A legnagyobb hangsúly az edzésterven és a táplálkozáson lesz. Amíg a személyi edzésem nem kezdődik el, én magam megyek le a terembe sportolni"

- Belegondoltál abba, hogy a világ legszebb lányaival lépsz majd egy színpadra?

- Igen. Láttam már képeket a lányokról. Gyönyörűek. Nagyon kemény lesz, úgyhogy oda kell tennie magát az embernek!

- Leérettségiztél, itt a nyár. Azért egy kis lazítás belefér még a felkészülési időszak előtt?

- Hogyne! Valószínűleg Horvátországba megyünk nyaralni a nagycsaláddal: jönnek unokatesómék, keresztanyámék, a barátom. Kaptam volna egy külföldi munkát, így nem mehettem volna velük, de a verseny miatt le kellett mondanom, úgyhogy nagyon örülök, hogy összehozzuk a közös nyaralást! Aztán lehet, hogy ellátogatok a Balaton Soundra, mivel még életemben nem voltam ilyen fesztiválon. Az osztálytársaimmal is terveztük, hogy elmegyünk Erdélybe, egyiküknek ugyanis van ott házuk, fürdünk, szórakozunk egy jót. A barátommal kitaláltuk, hogy a két éves évfordulónk alkalmából kiugrunk Prágába. Úgyhogy tervek vannak, a többit pedig meglátjuk.

Forrás: Stop.hu