Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Nem folytatja a Barátok közt színésznője

Varga Izabella törött bordája miatt nem folytatja a táncot civilben, amit a Szombat esti lázban elkezdett - tudta meg a Life. hu.

Szinte teljesen eltűnt a színésznő életéből a tánc, mióta a Szombat esti láz döntője előtti napon eltörött a bordája. "Elég hosszú ideig tartott, amíg meggyógyultam. A döntőt már úgy csináltam végig, hogy fájdalomcsillapító tapaszok borították a testemet, és amikor utána megröntgeneztek kiderült, hogy el van törve a bordám. Hosszú ideig lábadoztam, nem hogy táncolni, de tüsszögni és köhögni sem tudtam. Folyamatosan dolgoztam, de annak örültem, hogy már nem kellett táncolni ebben az állapotban. Így lassan elmaradt a tánc az életemből, amit nagyon sajnálok, hiszen ez volt az én valódi kifejezési formám" - osztotta meg velünk Izabella, aki egyelőre nem tudja, mikor jut el férjével a tánciskolába, ahová egyik ismerősüktől kaptak egy bérletet.

"Szabadúszó a férjem Egerben rendez mostanában, így nehéz tánciskolába járni. Most nyáron nem kerül rá sor, talán az őszi szezonban, ha lesz üresjárata. Egyelőre tartom a súlyomat, amit elértem, nem jöttek rám vissza a leadott kilók. De azt gondolom, hogy ami késik, nem múlik" - nevetett Izabella.

Forrás: Life.hu