Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Koltai Róbert két műtétet vállalt be egyszerre

Koltai Róbert maga is elismeri, azonnal nehéz esetté válik, ha betegségről vagy épp lábadozásról van szó. Ezért is élte meg nehezen a nyár utolsó két hónapját, amely szinte teljes egészében két műtétről szólt - számol be a Story magazin nyomán az ujasz.hu.

Az első a szemműtét, aminek a lefolyása és a gyógyulás is teljesen fájdalommentes volt. Ráadásul azzal az örömmel járt, hogy ma már újra sasszemmel közlekedik. A 70 éves művész akkor még nem sejtette, hogy egy másik, sokkal fájdalmasabb beavatkozás is vár rá.

- Sajnos a sors ugyanerre az időszakra időzített egy sérvműtétet is. Talán túlságosan megerőltettem magam tánc közben, vagy túl nehezet emeltem. Persze nem csodálkoztam rajta, hiszen már nem a huszadik születésnapomra készülök - magyarázta ironikusan a történetet a Story magazinnak.

- Ha lúd, legyen kövér, gondoltam és úgy voltam vele, hogy csapjunk hozzá még egy sérvműtétet is a szemműtéthez. A főorvos úr arra kért, hogy ne köhögjek, tüsszentsek, de még csak ne is nevessek a műtét utáni hetekben, mert utána már kedvem sem lesz hozzá - mesélte mosolyogva a lapnak.

Forrás: Stop.hu