Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Szexire fogyókúrázta magát Éjjel-nappal Budapest Dia

Az Éjjel-nappal Budapest Diáját már tökéletes alakkal ismerhették meg a nézők, köszönhetően annak, hogy jelentős túlsúlytól szabadult meg a műsor előtt. Most elárulta titkát.

Dia korábban modell szeretett volna lenni. A magassága meg is volt hozzá, ám a testalkata hagyott kívánni valót maga után, ezért döntött úgy, hogy jobban odafigyel magára.

"Úgy kezdődött az egész, hogy nagyon sokat dolgoztam, vendéglátóztam, és nem volt időm enni. Lement egy-két kiló, és az emberek megdicsértek, ez volt az, ami motivált. Nem sportoltam és semmilyen táplálék-kiegészítőt és egyebet nem szedtem, inkább csak a mértékre figyeltem az étkezésben. Elhagytam minden felesleges dolgot, például azóta se teszek cukrot se a kávéba, se a teába, illetve sok citromos vizet ittam" - árulta el Dia a 8.08 Minden Reggel stúdiójában.

Az Éjjel-nappal Budapest szereplője irigylésre méltó súlycsökkenését azonban nem egyik pillanatról a másikra érte el. Komoly tudatosságra és kitartásra is szüksége volt.

"Több mint egy év alatt fogytam le, nagyon lassú volt a folyamat, havonta kb. egy kiló ment le. Azért is volt nehéz, mert így az elején nem volt látványos a fogyás és nem volt sikerélményem, ezért óriási kitartás és türelem kellett hozzá. Hosszú távon viszont ez a megoldás jobb, hiszen így nincs jojoeffektus, ellentétben egy korábbi próbálkozásommal, amikor egy hétig csak almát ettem."
 
Forrás: life.hu