Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Boggie külföldön tarol, itthon nem kell

A 2014-es BRAVO Otto-díjátadón az év videoklipjéért kapott díjat Boggie. A Parfüm című dal videója hatalmas sikert aratott Magyarországon, de külföldről is szép számmal gratulálnak a "photoshopos lány"-nak.

Két országban építi zenei karrierjét a fiatal énekesnő, akinek speciális zenei világa kilóg a magyar rádiók zenei kinálatából, így nem is játsszák a dalait. Külföldön viszont keresett, bár ott is inkább interneten terjednek a dalok. Boggie az amerikai billboard lista harmadik, és egy másik kategóriában a 17. helyet hódította meg, álma, hogy külföldön és itthon is karriert építsen. Ehhez viszont olyan dalokra van szükség, amik mindenhol népszerűek.

„Nagyon szerencsés vagyok, hogy egy olyan kiadóm van, ami teljesen szabad kezet adott nekem, de ekkora sikerre nem számítottunk. Szerintem a dal a tartalmától lett ilyen népszerű. Egy olyan társadalomkritikát fogalmaz meg, ami sok mindenkinek fájó pontja. Nagyon örültem, mert én azt gondoltam, hogy ezzel sokkal jobban egyedül vagyok. Nagyon boldoggá tesz, hogy ilyen sokan tudnak ezzel az üzenettel azonosulni. A klip önmagában egy technikai bravúr. Nagyon sok visszajelzést kaptam külföldről. Igazából onnan kezdődött az egész magyarországi felhajtás, hogy külföldről elkezdték megosztogatni a közösségi portálon. Az egyik legmeglepőbb élményem az volt, mikor egy külföldi tévéshow-ból hívtak fel. Elmondták, mennyire fantasztikus ez a klip, és hogy ez egy igazi álomsztori. Kérték, hogy meséljek a dalról, a klipről. Ez egy gyors telefonos interjú volt, de alig találtam a szavakat a meglepetéstől" - mondta Boggie, aki a közönség szavazatai alaján kapta meg a díjat.

Az énekesnő ma már megszokta a felhajtással járó figyelmet, és várja az új kihívásokat: „Nagyon nagy felelősségnek érzem a sikert, és mindemellett nagy boldogságnak is. Mindig erről álmodtam. Kislánykorom óta szerettem volna énekelni, és már öt éve építgetem a karrieremet. Úgy érzem, elég érett vagyok erre a dologra, és teljes mértékben el tudom viselni ezt a felhajtást. Engem az tesz boldoggá, hogy ennyi embernek mosolyt csalok az arcára, és mi másért csinálná az ember, ha nem ezért. Most építgetem a kapcsolataimat. Elképesztő sok megkeresést kapok, lassan nem is látjuk a fától az erdőt."

Forrás: Life.hu