Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ezért gyászol Kállay-Saunders András

Az énekes sajnálja, hogy meghalt édesapja egyik jó barátja, a legendás zenész, Lou Reed.

Mint ismert, 71 esztendős korában váratlanul elhunyt Lou Reed. A legendával orvosa szerint májrendellenesség végzett.

Ez megdöbbentette az egész világot, ráadásul Kállay-Saunders Andráshoz különösen közel állt a zenész. Édesapja, Fernando Saunders volt ugyanis Reed basszusgitárosa, énekese. Rengeteget turnéztak a világban.

"Születésemtől fogva ismertem Lou-t. Apukám mindig mesélte, hogy csecsemő koromban nagyon imádott és sokszor tartott engem a karjában és játszott velem. Tíz-tizenegy éves koromig majdnem minden koncertjükön ott voltam" - kezdte a Hír24-nek András, aki rettentően tisztelte az énekes-dalszerzőt.

"Szerintem nagyon egyedi volt zeneileg az, amit ő csinált. A szövegei nagyon tudtak hatni a közönségre. Arra nagyon emlékszem kiskoromból, hogy a koncertek kezdetével én is kiültem a közönséghez és láttam, hogy az emberek szó szerint teljesen megőrülnek azért, amit ő csinált a színpadon. Nagyon jó volt ezt a rajongást látni. Mindig különleges kapcsolata volt a közönséggel. Nagyon büszke voltam ilyenkor mindig, hogy akikért rajonganak az az apukám és a barátja. Apukám mindig is úgy tekintett rá, mintha a bátyja lenne. Az ő kapcsolatuk, barátságuk tényleg olyan volt, mintha testvérek lettek volna" - magyarázta András, aki nagyon sajnálja, hogy nem tud édesapjával Amerikába utazni, hogy részvétét fejezhesse ki a Reed család számára.

Forrás: Story Online