Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Hujber Feri csak nyerset eszik

A színész elszokott a főzéstől, mert csak a nyers ételekre esküszik.

A SuperTV2-n futó Hal a tortánban ezen a héten Oszter Alexandra, Oszter Sándor, Varga Győző, Esztergályos Cecília és Hujber Feri méri össze főzőtudományát. Az első házigazda Oszter Alexandra, aki igyekszik kitenni magáért, Hujber Feri azonban tartott a vacsorától.

"Az az igazság, hogy teljesen elszoktam a főzéstől, mert csak nyers ételeket eszem, illetve nyers gyümölcsöket, ezért nyilvánvalóan a fűszerezés is kiiktatódott az életemből. Egy átlag fűszerezésú étel nekem már nagyon horror" - mondja Hujber Feri, akit éppen ezért sokkoltak az állattrófeák is Oszterék falán.

A színészt egyébként Oszter Alexandra alaposan próbára teszi azzal, hogy forralt borban sült kacsamellett készít, és természetesen welcome-drinkkel is készül. Alexandra ugyanis nem tudott Feri alkoholproblémáiról és arról, hogy a színész már egyáltalán nem iszik alkoholt.

"Én a Ferit nem ismertem korábban közelebbről, néha találkoztunk tévében, itt-ott, de nem beszélgettünk sokat, és nem tudok semmit a szokásairól. Az feltűnt, hogy nem iszik egyáltalán alkoholt, de én ezt tiszteletben tartom" - mondta Alexandra a Hal a tortán mai adásának felvételén.

Forrás: Story Online