Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Naszádos Dorina – A Playboy októberi címlaplánya

Hosszú idő után újra magyar lány van a Playboy címlapján. Ismerd egy kicsit közelebbről Dorinát, aki válaszolt néhány kérdésünkre
Playboy: Mikor és hol születtél?

Naszádos Dorina: 1993.09.03. Tősgyökeres budapesti lányka vagyok

Playboy: Mivel foglalkozol?

D.: Lakberendezéssel - hobbi vagy munka nem is tudom :)

Playboy: Mit csinálsz a szabadidődben?

Kifejezetten nincs hobbim. Nem tudok ülni a fenekemen, mindig csinálnom kell valamit. Imádok utazni, felfedezni a világot. A szabadidőmet szeretem a barátaimmal tölteni. Nem vagyok az a "bulizzunk minden hétvégén" típus, sokkal jobban szeretek elmenni egy kellemes étterembe vagy éppen főzők valami finomat nekik - igen szeretek főzni, és azt mondják tudok is :)

Playboy: Van-e háziállatod?

D.: Két kiskutyám van – a Csajok: Maszat és Baba. Lehetőség szerint mindenhova jönnek velem.

Playboy: Milyen a kedvenc férfitípusod?

D.: Belsőt tekintve legyen határozott, sikeres, érett. Egy férfi 30 év fölött kezd számomra érdekessé válni. A dominancia számomra elengedhetetlen. Szeretem magam nőnek érezni és lubickolni a férfi által nyútjott biztonságérzetben. De a legfontosabb a kommunikáció, fontos, hogy tudjunk egymással akár órákon át is beszélgetni. Külsőt tekintve legyen stílusos a megjelenése. Én is minden részletében odafigyelek a külsőmre és ezt egy férfitől is elvárom. Az izmos, mackósabb tipus a zsánerem, a nyegle pasik nem jönnek be.
Playboy: Mit nézel meg először egy férfin?

D.: A kisugárzását. Fontos, hogy megakadjon rajta a szemem!

Playboy: Milyen szerinted az ideális randi?

D.: Laza, őszinte, közvetlen. Szeretem az elejétől önmagamat adni. Kiakadok a nyálas, romantikus, feszengős dolgoktól. A program mindegy, nem az számít, hanem a partner.

Mivel lehet téged levenni a lábadról?

D.: Figyelmességgel.

Playboy: Mi jut eszedbe a Playboy szóról?

D.: Ez az a szó, amire a világon mindenki felkapja a fejét, amire mindenki felfigyel. Hefner és a nyuszik, örök klasszikus. Imádom!

Milyen a magazin címlapján szerepelni magyar lányként?

D.: Teljesen váratlanul ért a felkérés, el se hittem először. Hihetetlen érzés. Az egyik legnagyobb megtiszteltetés, amit eddig kaptam életemben. Akárhogy is nézzük, számomra ez a szakma csúcsa. Régi álmom vált valóra.


Nincsenek megjegyzések