Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Esztergályos Cecília: szeretem a fiatalokat

A Szombat Esti Láz egyik zsűritagjaként Esztergályos Cecília lelkesen "dobálja" a maximális pontszámokat azoknak a versenyzőknek, akik szerinte megérdemlik. A művésznő a hetedik X körül is kicsattan az életerőtől, igazi energiabomba. Mint mondja: a pozitív kisugárzását a boldog és kiegyensúlyozott lelki világának köszönheti.

"Én mindig csak azt kívánom: legyen egészség, béke, szeretet és sok munka! Mert ha ezek megvannak, akkor nincsen semmi gond. Betöltöttem a hetvenegyet és nem úgy mozgok, mint régen, fáj minden csontom. Szerencsére remek orvosaim vannak, akiknek meg nagyon jó injekcióik és tablettáik, ezért bírok még viszonylag sokat. Lélekben persze még mindig csak a húszas éveimet taposom, de sajnos már nem vagyok fiatalos, csak szeretem a fiatalokat!" - hangsúlyozza Esztergályos Cecília, aki a Like magazinban arról is beszél, hogy az első percben meglátja, ki a tehetséges.

Forrás: Sztárklikk