Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Sütő Enikőnek köszönheti férjét Ungár Anikó

Ungár Anikó és Sütő Enikő, azaz Ani és Eni azonnal megérzi, ha a másik lelkét nyomja valami. A két híresség folyamatosan tölti fel barátságuk energiáit.
Közel huszonöt éves barátság köti össze Ungár Anikó bűvésznőt és Sütő Enikő modellt, akik olyannyira egy hullámhosszon vannak, hogy azt is azonnal megérzik, ha a másik rossz passzban van.

– Előfordul, hogy napokig nem beszélünk egymással, majd Ani egyszer csak felhív, és megkérdezi: Eni, rendben vagy? Egyszerűen megérzi, ha nem vagyok jól, és ez fordítva is működik – meséli lapunknak Enikő.

Már megismerkedésük után szinte azonnal megtalálták a közös hangot: az első kézfogás után úgy érezték, mintha már régóta ismernék egymást.
– Nagyon éreztük egymást, a másik energiáit. Nagyon ha­sonló az életfilozófiánk. Mi nem beszélgetünk órákig, nem me­gyünk moziba és közösen nyaralni, de mindent tudunk a másikról, és védjük a köztünk lévő kapcsolatot. Eninek köszönhetem a férjemet is. Annak idején volt egy esemény, ahová a párja nem szeretett volna elmenni, így én kísértem el. Ott ismertem meg Tibort – avat be minket kapcsolatuk mélységébe Anikó.

A barátnők most is szívesen járnak közösen rendezvényekre, és ha tudják, hogy a másik is ott lesz a programon, szívesebben mondanak igent a meghívásra. A Bors munkatársai is többször látták már őket a különböző partikon, ahol nyilvánvaló volt: va­rázslatos összhang van közöttük.

– Amit mi egymásnak jelentünk, azt a kívül­állók is érezhetik, mert előfordul, hogy összetévesztenek minket. Előfordult, hogy a postás felém fordult, és megkérdezte: Ungár Anikó? Válaszoltam: igen. Akkor nyertem egy üveg pezsgőt, mert a haverom azt mondta, ön Sütő Enikő – meséli nevetve a bű­vésznő.

Nincsenek megjegyzések