Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ganxsta Zolee öngyilkos akart lenni

Ganxsta Zolee öngyilkosságra készült a szakítás után, 25 évvel fiatalabb barátnője ugyanis a nyáron faképnél hagyta a rappert.
- Voltam nagyon lent, de fel kell tudni jönni (…) Volt, hogy a mezsgyén jártam, amikor életem szerelme lelépett. Megértem, miért, és igaza volt. Elszúrtam egy csomó dolgot. Nem főbenjáró bűnről van szó, de akkor is - magyarázta Zolee Lovász László műsorában.

A család és a barátok attól féltek, hogy kárt tesz magában, a hangulata hónapokon keresztül hullámzó volt. Hol jobban érezte magát, és lakásfelújításba kezdett, hol rosszabbul, és az alkoholba menekült. A rapper egyik buliján annyira felöntött a garatra, hogy nem tudta befejezni a koncertjét, a rajongóktól utólag elnézést kért.

- Úgy gondolom, hogy nincs lejátszva a parti! Ezt a nőt az Isten küldte azért, hogy megtanuljam, mi a türelem, a kitartás, és hogy ne tévesszem szem elől a célt. Akkor lesz jó, ha visszajön- mondta a zenész.

Nincsenek megjegyzések