Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ha megcsalna Balázs, akkor is ő lenne az Igazi az életemben

Judy és Balázs idén ünnepelték ötödik házassági évfordulójukat. Boldogabbak, mint valaha és mindketten tudják, hogy az ő szerelmük örökké fog tartani, első találkozáskor érezték mindketten, hogy a másik az Igazi.
- Első házasságom tönkrement, de tudtam, hogy valahol rám is vár egy olyan férfi, mint a filmekben, aki imád, a tenyerén hordoz és a csillagokat is lehozza értem az égről. Gyakran jártunk moziba anyukámmal és a romantikus filmek után beleéltem magam, hogy egyszer én is megtalálom az Igazit. Mikor a második férjemmel, 

Balázzsal megismerkedtem, rögtön éreztem, hogy Ő az. Persze, rengetegen azt hitték, a környezetünkben, hogy mivel ő 12 évvel fiatalabb nálam, nem sokáig fog tartani ez a románc. Én hittem benne, hogy nem így lesz. Még korábban soha nem éreztem azt, amit nála, mikor egymásba szemébe néztünk. Ő is hasonló érzésről számolt be utólag. A szerelmünk egyre erősödik és tudom, bárhogy is alakulna a mi kapcsolatunk, még ha meg is csalna Balázs, akkor is ő maradna nekem az Igazi az életemben. Félreértés ne essék, a kapcsolatunk tökéletes, nem kell tartanom hűtlenségtől. Szeretjük egymást. Együtt akarunk lenni ma, holnap és egész életünkben.

Nincsenek megjegyzések