Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Már tudja, mire költi a 27 milliót az X-Faktor győztese

Opitz Barbara nyerte a hatodik X-Faktor-t, a fiatal énekesnő 27 millió forintot és egy nyaralást nyert az RTL Klub műsorában. Úgy érzi, a finálé második felében jobban teljesített, mentorának nagyon sokat köszönhet, és már azt is tudja, mire költi a nyereményt - ezekről mesélt az Origónak.
Tudja, hogy a finálé első dalát elrontotta, ezt egyrészt az izgalomnak, másrészt a betegségnek tudja be. "Az elején rossz kritikákat kaptam, amit meg is értek, mert nem sikerült. Elég régóta be vagyok rekedve, szombat reggel is egy nagyon erős gyógyszerrel indítottam a napot, ami szerencsére gyorsan hatott, így valamennyire vissza is jött a hangom. Nagyon nagy energiámba került, hogy ki tudtam állni ezekkel a dalokkal szombaton, és soha nem gondoltam volna, hogy pont az utolsó napon kerülök bajba, de végül így is sikerült."

"A duett nagyon jól sikerült, a mentorok is ezt mondták.

Lelkileg sokat segített, hogy Tóth Gabival álltam színpadra, szinte éreztem, hogy húz magával előre, mert nagyon el voltam keseredve az első dal után. Mondogatta, hogy ne adjam fel, meg tudom csinálni, végig biztatott. Igazi barátra leltem benne, és pótnanyukám is lett a műsor alatt, vigyázott rám és sokat tanultam tőle" – mesélte.

"Azt ígérte, hogy a műsor után is figyelni fog rám, úgyhogy nem fog megszakadni a kapcsolat. Mindig azt mondta, hogy ne olvassak kommenteket, nem szabad ilyenekkel foglalkozni, de néha azért ránéztem, hogy miket írtak. Kíváncsiságból belenéztem, de az utóbbi időkben már nem figyeltem ezeket"- tette hozzá. Megvannak a tervei a nyereménnyel, szeretne Budapestre költözni, a tanulás mellett pedig az éneklésre szeretne koncentrálni, saját dalokat és koncerteket is tervez.

Nincsenek megjegyzések