Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Mindenáron édesanya szeretne lenni a vagina nélkül született fiatal nő

A most 23 éves Devan Merck ritka betegséggel jött a világra, a hölgy ugyanis vagina nélkül született meg. Ez pedig megkeserítette az egész életét, folyamatosan bántásoknak, gúnyolódásoknak volt kitéve. 
A lány 16 évesen úgy döntött, hogy elég volt a szenvedésből és egy úttörő sebészeti beavatkozásnak vetette alá magát. Azóta visszakapta az életét, rátalált a szerelem és most arra készül, hogy anya lehessen. 

Devan a Daily Mailnek mesélte el milyen megpróbáltatásokon kellett keresztül mennie. Szerette volna ha a közvéleményt elfogadásra tudja tanítani a betegségével kapcsolatban. 
„Életem legnagyobb részét magányosan, megalázva és félelemben éltem. Sokáig nem is mertem beszélni a problémámról, mert féltem, mit fog hozzá szólni a környezetem, de ma már bátrabb vagyok.” – mondta a nő. 

Devan elmesélte azt is, hogy alig volt 12 éves, amikor az első tüneteket tapasztalta:
„Minden hónapban elviselhetetlen görcsök kínoztak, amivel egy idő után orvoshoz is kénytelen voltam elmenni. Több helyen is jártam, de a legtöbb orvos hazaküldött azzal, hogy menstruációs fájdalmaim vannak.” 
Egy időnek kellett eltelnie, mire Devan talált egy olyan orvost, aki hajlandó volt rendesen megvizsgálni. Ekkor derült ki, hogy ritka betegsége van, amely a világon 5000 nőt érint. Ezt Mayer–Rokatinsky–Küster–Hauser-szindrómának hívják és emiatt Devannak nem fejlődött ki a vaginája. 

13 éves korában Devannak el kellett távolítani az eldeformálódott méhét és 16 évesen egy úttörő sebészeti beavatkozás során az orvosok egy mesterséges hüvelyt hoztak létre a testében, hogy tudjon nemi életet élni. 
A lány arról is beszélt, hogy egész gyerekkorában csúfolták és gonosz megjegyzésekkel illették a többiek, de ezen mára már túllépett. 

Devanra a szerelem is rátalált 5 évvel ezelőtt és azóta is együtt van párjával, akivel nagyon szeretik egymást. A fiatal nőnek minden álma, hogy gyerekei legyenek. 

„Nagyon szeretnénk családot alapítani, és szerencsére erre megvan minden esélyünk.” - mondta Devan.
Az orvosok szerint bár a nőnek a méhét eltávolították, a petefészkei rendben működnek. Így minden adott arra, hogy béranya segítségével anya legyen. 


Nincsenek megjegyzések