Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Szabó Zsófi vallomása: Én is cigány vagyok, mert cigány a férjem

Szabó Zsófi élete teljesen megváltozott, mióta az oltár előtt kimondta a sírig tartó igent szerelmének, Zsoltinak.
Zsófit azóta rengeteg negatív támadás érte, amiért egy roma származású fiúval kötötte össze az életét, ám a műsorvezető egyszer s mindenkorra szeretné tisztázni ezt a dolgot.

Íme Zsófi vallomása


"Sokan a cigány szót egy negatív szónak hiszik, pedig ők olyanok, mint a magyarok, vagy az angolok. Ez nem rossz szó, nem sértés. Sokan azt hiszik, hogy az én férjem külföldi, pedig ő egy cigány fiú, és ő erre nagyon büszke, és én is az vagyok. Azzal, hogy én hozzámentem feleségül, és beilleszkedtem a családjába, és az egész ország előtt ezt nyíltan vállaltam. Pedig voltak ellentmondások a családomban, de szembe mentem mindenkivel, mert a szívemre hallgattam, mert tudtam, hogy nem bűn egy cigány fiút szeretni. Kiálltam amellett, hogy cigány a szerelem, és azt is vállalom, hogy a mi gyerekeink félvérek lesznek. Büszke vagyok rá, hogy beleláttam egy olyan kultúrába, amiről eddig szinte csak rosszat hallottam. Én is cigány vagyok, mert cigány a férjem, és mi egy család vagyunk!"

Nincsenek megjegyzések