Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Berki miatt büntették? Hódi Pamela teljesen összeomlott a kiesés után

Megviselte A Nagy ­Duettből való kiesés Hódi Pamelát.
A modell szeretett volna még bizonyítani, ám a zsűri és a nézők úgy döntöttek, ő és partnere, Jolly nem folytathatják az éneklős versenyt. Berki Krisztián menyasszonya sírva vette tudomásul a döntést, Pamelát még percekkel a show vége után is volt versenyzőtársai és szerelme vigasztalta.

– Őszintén szólva engem is meglepett, hogy sírtam, de be kell vallanom, nehezen viselem a feszült helyzeteket. Szerettem ezt a műsort, bizonyítani akartam, de már a produkció után éreztem, hogy ez nem sikerült. Pedig rengeteg melót tettünk bele, nagyon sokat próbáltunk, mert ez a produkció különösen nehéz volt. Igaz, nem kellett sokat táncolni, de a koreográfiában minden egyes mozdulatnak pontos helye volt, így nagyon kellett koncentrálni – vallotta be a modell, akinek a folyamatos színpadi cicázás is a nehezére esett.

– Én nem vagyok ilyen – tette hozzá Hódi Pamela, akinek szerelme is ott ült a stúdióban, hogy drukkoljon neki. Ráadásul talán éppen ­miatta voltak vele a zsűri tagjai is kritikusabbak, folytatva a Berki Krisztián produkciói­nak kritizálásával megkezdett hagyományt. Tavaly Berkit is rengeteg kritika érte az ítészek részéről, azonban a férfiról leperegtek a megjegyzések. Pamelát jobban megérintette, hogy a zsűri szerint nem tud énekelni, táncolni, és még az angol kiejtésével is baj van.

– Bár kaptam negatív kritikákat, a zsűritagoknak ez a dolguk, ezért ülnek ott. Nem is dicsérhetik meg a produkciót, ha nem jó, de szerintem az angolkiejtés kritizálásában nem volt igazuk. Úgy énekeltem, úgy mondtam minden szót, ahogy azt kellett, ahogy az énektanár külön kérte tőlem. Ezerszer meghallgattam a dalt a héten, szerintem mindent úgy mondtam, ahogy kellett – jelentette ki Pamela, aki megígérte, amikor csak teheti, ott ül majd a nézőtéren, hogy szurkoljon egykori versenyzőtársainak.

– Szerintem Ábel Anitának és Emílió­nak nagy esélye van arra, hogy döntősök legyenek – mondta lapunknak Hódi Pamela.

Forrás: blikk.hu

Nincsenek megjegyzések