Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Erre nem számítottunk: Váratlan vallomást tett Baby Gabi, őszintén beszélt róla

Kemény időszakon ment keresztül...
A csinos énekesnő 2016. szeptember 20-án hozta világra ikreit, Botondot és Bencét. Azóta fenekestül felfordult az élete. Nem is csoda, hiszen egyből két gyermeke lett, ami komoly kihívás elé állított az egész családot.

„Gyökerestül megváltozott az életünk: ketten voltunk a férjemmel, majd hirtelen négyen lettünk” – mondta a Ripostnak Gabi, akinek gyermekei igazi mintababák. Elárulta, hogy nagyon nyugodtak és kiegyensúlyozottak, de persze ők is tudnak sírni, ha nagyon éhesek vagy álmosak. A család pontos napirend szerint él, mindennek megvan a maga ideje. Az időpontokat igyekszik betartani, mivel a picik rosszul viselik, ha felborul a rendszer.

Bár Gabinak rengeteg a teendője, szerencsére a szerettei segítenek neki: „Természetesen a férjem a legnagyobb segítségem, de az anyósom és a testvérem is mindenben támogatnak.”

A szülés után sok kismamánál jelentkeznek depressziós tünetek, Gabit szerencsére elkerülték az ilyen problémák. "Voltak nehezebb napjaim, amikor szorongtam, hogy mindent jól csinálok-e. Szerintem nincs olyan édesanya, aki ne esne kétségbe emiatt. De a depresszió elkerült engem, és nem is hagytam, hogy eluralkodjon rajtam a félelem. Arra összpontosítottam, hogy minden a legnagyobb rendben legyen a gyerekekkel" - mondta Gabi.

Nincsenek megjegyzések