Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Döntött: a maga ura lesz Gundel Takács Gábor

Független műsorgyártó céggel írt alá szerződést, így mostantól bármely csatornán feltűnhet Gundel Takács Gábor.
– Televíziós pályafutásom alatt mindvégig azért dolgoztam, hogy szórakoztassam a nézőket. Műsorvezetőként egyetlen elköteleződésem van, ez pedig hozzájuk, a nézőkhöz fűz – jelentette ki Gundel. Lapunknak arról is beszélt, hogyan látja a jövőjét.

– Azért döntöttem így, mert pillanatnyilag egyetlen csatornához sem szeretnék szerződni. A legfontosabb, hogy a tévés függetlenségemet megőrizzem. Egyszerűen azt szeretném elkerülni, hogy ne azért kelljen elvállalnom egy műsort, mert rám osztják, hanem azért, mert abban én is hiszek – árulta el Gundel, aki hozzátette, konkrét műsortervek még nincsenek.

– Én sosem mondtam, hogy nem akarok tévézni. A családom is tudta, hogy előbb-utóbb visszatérek, így nem lepődtek meg. Sőt maximálisan támogatnak mindenben – tudtuk meg Gundeltől, aki a NuMuvee nevű céggel állapodott meg.

Forrás: blikk.hu

Nincsenek megjegyzések