Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Először mutatta meg kislányát Máté Kriszta

Először mutatta meg kislányát Máté Krisztina!
A riporternek ­ráadásul nem volt más választása, Anna (9) ugyanis kijelentette, ő is szeretne szerepelni édesanyja Anyamonológok című kisfilmjében – sőt még ajándékot is készített.

– Soha nem mutattam meg eddig, de hallotta, hogy az anyukákkal beszélgetek, és ott vannak a gyerekek, ő is szerepelni szeretett volna. Hiába próbáltam lebeszélni, hisztizett, dühöngött, hogy benne akar lenni a kisfilmben. Azt is Anna találta ki, hogy odajön a végén, és ad ajándékot, ahogy a többi gyerek – mesélte Krisztina, akinek fontos volt, hogy ebben a kisfilmben ne csak az anyaság szépsé­geiről, de a nehézségeiről is beszéljenek. Mert azok vannak, csak a televíziós szerint sokszor tabu arról beszélni, hogy valaki nem tökéletes.

– Engem nagyon foglalkoztat, hogy miért nem lehet arról őszintén beszélni, hogy az anyaság nem egy marcipánszirup – jelentette ki a riporter, aki azt is bevallotta: neki sem ment minden álomszerűen. – Szerencsére nagy mázlim van a férjemmel, vele ugyanis bármit meg tudok beszélni. Neki nyugodtan el mertem mondani, hogy elegem van a gyere­keimből, és most arra vágyom, hogy azonnal menjünk el itthonról kettesben. Igaz, azt tapasztaltam, hogy ez a környezetemben először megrökönyödést keltett, de igenis ki kell mondani azt, hogy most én jövök. Szerencsére nálunk András is figyelt erre, alig volt négy hónapos Ádám ­fiunk, amikor vett nekem egy Diana Krall-koncertjegyet, és utaztunk gyerekkel, bébiszitterrel – emlékezett vissza nevetve Máté Krisztina, aki azt is bevallotta, sosem volt számára opció, hogy otthonülő háziasszony legyen.

Dolgozni akart, vállalva az állandó lelkiismeret-furdalást, amiért nem tölt annyi időt a gyerekeivel, amennyit nem dolgozó nőként tudna.

– Soha nem lettem volna egy kontyos, fakanállal vacsorát kevergető asszony, aki otthon ül három évet a gyerekkel, bár természetesen nagyon tisztelem őket – vallotta be. – Elfoglalt anyuka vagyok, ám gondoskodó is, mindenre figyelek, ellenőrzök, megoldok. Ha kell, amikor hazaértem, éjjel 11-kor nézem meg, bepakolta-e a tornacuccát, ám közben folyamatosan lelkiismeret-furdalásom van.


Tanít a tévé mellett

Máté Krisztina amellett, hogy hosszú évek óta tanít a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, oktat a Kodolányi János Főiskolán is. Emellett az RTL Klub Keresem a családom című nagy sikerű műsorának producere, valamint az Első millióm története című interjúsorozat ötletgazdája és készítője az RTL II-n.

Nincsenek megjegyzések