Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Kívánja, de bekapni nem tudja: elképesztő dolgot mesélt Hódi Pamela

A modell semmilyen formában sem képes a szájába venni a paradicsomot.
– Kívánom, de nem tudom megenni a paradicsomot – árulta el Hódi Pamela a Micsoda nők! című beszélgetős műsorban, majd kicsit helyesbített.

– A ketchupot és a paradicsomlevest meg tudom enni. Terhesen már nagyon közel voltam ahhoz, hogy nyersen is megegyem. Szagolgattam, nézegettem, de bekapni nem tudtam. Valamiért nem jöm össze a dolog – magyarázta Berki Krisztián (36) élettársa, amikor a következő téma került terítékre: Mi az, amit semmilyen körülmények között nem eszel meg?

– Annyira enném, de valami miatt nem megy. A szusival is így voltam, de azt bekaptam, és nagynehezen le is nyeltem – tette hozzá Pamela, és ezen a ponton már kitört a röhögés a stúdióban. Egy perccel korábban, a műsorvezető Várkonyi Andrea szakította félbe Pamelát, és szólt ki a nézőknek, hogy "Aki nem figyelt volna, amiről itt Pamela beszél, hogy szagolgatja, nézegeti és bekapná, az a paradicsom! – kacagott Várkonyi Andrea.

Forrás: Blikk.hu

Nincsenek megjegyzések