Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Asszonyoknak osztja az észt Salma Hayek

Néhány hónapja nagy vihart kavart az interneten Salma Hayek kijelentése, miszerint há­zassága stabilitása abban rejlik, hogy viszonylag ritkán tesz eleget házassági kötelességének, és a vágy megőrzése érdekében ritkán bújik ágyba a férjével (rossz nyelvek szerint Henryt ez nem zavarja, mert titokban megvásárolja a szexet az erre hajlandó hölgyektől). Látszólag azonban úgy tűnik, működik a házassága, és az egyre kevesebbet filmező Hayek megtalálta a módját, hogy tapasztalatait miként teheti pénzzé.

– A nőknek szükségük van önbizalomra, hogy érezzék, szeretik és tisztelik őket. Én szívesen megosztom a tapasztalataimat a nőtársaimmal, csak még azt nem döntöttem el, könyv vagy képzés formájában teszem-e meg – nyilatkozta az ötödik ikszet taposó, mai napig szexi színésznő. – A férfiakat lehet vezetni, csak érteni kell hozzá, és ha ők elégedettek magukkal, akkor a mellettük lévő nők is boldogok. A hűségük is rajtunk múlik, én is vesztettem már csatát, csaltak már meg, de okos nőként kezeltem a szituációt - írja a Bors.

Nincsenek megjegyzések