Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Pachman Péter úgy döntött, végre legyőzi magát

A TV2 Mokka című műsorának egyik arca nemrég bebizonyította, hogy a futás legalább annyira jól megy neki, mint a műsorvezetés, ráadásul a tévézés mellett a rádiózásban is kipróbálta magát.

Nyári élményeiről kérdeztük A Nagy Duett legutóbbi győztesét

Nemrég komoly futóversenyre nevezett. Miért?

– Tizennyolc éves koromig versenyszerűen kosárlabdáztam, aztán döntenem kellett, hogy egyetemista vagy sportoló leszek. Az előbbit választottam, de sosem hagytam fel igazán a sporttal. Bringáztam, fociztam, de valamiért a futás mindig távol állt tőlem. Most azonban úgy határoztam, hogy legyőzöm önmagam. Három hóna­pot edzet­tem, és sikeresen teljesítettem a hét kilométeres távot.

Idén rádiózott életében először. Milyen volt a műsorvezetés kamera nélkül?

– A Jazzy kért fel, hogy idén nyáron napi három órában vezessek műsort, én pedig boldogan vállaltam az új feladatot. Eleinte kicsit furcsa volt, hogy kizárólag a hangommal tudok játszani, de nagyon izgalmas feladat. Minden adás komoly felkészülést igényel, aminek igyekszem is eleget tenni a Mokka mellett.

Jut ideje pihenni a nyáron?

– A családommal előzetesen megbeszéltem, hogy az idei nyár nekem a munkáról szól majd, és ezt szerencsére el is fogadták. Szeptemberben viszont úgy tervezzük, hogy elutazunk Horvátországba, ami most kivételesen tényleg láblógatós nyaralás lesz!

Nincsenek megjegyzések