Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Hoppá! Kiss Ramóna az esküvőjéről beszélt

Nem akármilyen helyszínen lesz.
Kiss Ramóna tizenhat évig volt a Barátok közt Szentmihályi Zsófija. Hatalmas változás volt az életében, amikor úgy döntött, kiszáll a sorozatból. Közben óriásit fordult az élete: rátalált a szerelem, és az X-Faktor műsorvezetője lett. Az új szerepkörben is kipróbálhatja magát, és munkája közben nemcsak új barátokra lelt, hanem a tökéletes esküvői helyszínt is megtalálta forgatás közben.

Nemrég ő maga jelentette be, hogy szerelme eljegyezte, azóta mindenki azt találgatja, mikor és hol lesz az esküvő.

Az X-Faktor egy nem várt különlegességet is hozott Rami számára: a műsor előkészületei folyamán, a mentorház kiválasztásakor ugyanis eljutott egy vidéki kúriába, ami a szépséges műsorvezető szerint tökéletes esküvői helyszín lehetne:

– Volt idő, amikor esküvőszervezéssel foglalkoztam, úgyhogy szakmai szemmel is megállapítottam: ez a hely maga az álom, akár egy esküvő helyszínének is… Gyönyörű a környezet, és az egész kúriát nagyon kreatívan rendezték be és díszítették fel. Egy dologban biztos vagyok: hiába tanultam ki ezt a szakmát, a saját esküvőmet nem én szeretném megszervezni, azt csinálja más! Én inkább hátradőlnék, szeretném élvezni azt a napot – árulta el Rami a Best magazinnak.

Nincsenek megjegyzések