Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Liptai Claudia őszinte vallomása: Ha most születne, másképp viselkednék vele

Liptai Claudia úgy érzi, még sosem volt ilyen boldog. És ezt minden egyes adásban, amiben látható, valamint fotón, amit posztol láthatják rajongói is.
Sziporkázó humorával tért vissza közel egy év után a Sztárban Sztárba, és elképesztően jól esik neki a kedves fogadtatás. A nyugodt babázás után ez egy kicsit pörgősebb időszak már, de ahogy Clau mondja, jó a felnőtt társaság és a munka is, amiből nagyon sok energiát merít.

A Story magazin őszi különszámában azt is elmeséli, hogy természetesen még az adás szünetében is a kisfiára, Marcira gondol: „Az adás szünetében kiszöktem, és a telefonon rápillantottam, hogy midnen rendben van-e vel.” – meséli, és elárulta, hogy kisfia igazi mókamester, ugyanakkor nagyon jól szocializálódott, nem hisztis, kedves, mosolygós. Párja, Ádám pedig tökéletes apuka, akire mindig mindenben számíthat. Ádám a következetesebb, míg ő az engedékenyebb Marcival.

„Pankával sokkal szigorúbb voltam. De ő teljesen más személyiség is volt. Az én tükörképen, és két erőteljes, domináns nő sok mindenben nem értett egyet… Egyébként ha Panka most születne, akkor vele is másképp viselkednék. Úgy érzem, 44 éves koromra értem meg arra, hogy anya legyek. Mindenkit csak bátorítani tudok arra, hogy negyven felett szüljön!”

(Story)

Nincsenek megjegyzések