Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Nézze meg ön is Détár Enikőt árufeltöltés közben – A színésznő ezt a munkát vállalta a járvány idejére – fotó

Détár Enikő márciusban egy hosszú bejegyzésben gondolkozott azon, mi lesz, ha elfogynak a tartalékai. Egy héttel ezelőtt a Reggeli műsorvezetői faggatták új munkájával kapcsolatban, ám sokat nem árult el Détár – a HOT! magazin jóvoltából viszont már meg is leshetjük munka közben a színésznőt.

„Nem segélykiáltás volt, hanem azt fogalmaztam meg magamnak, hogy ahhoz az adott helyzethez szeretnék alkalmazkodni, amit dob az élet. Elkezdtem gondolkodni, hogyha ez 2-3 hónapnál tovább tart vagy esetleg jön egy újabb hullám, akkor nem eret akarok vágni, megpróbálok nem segélyért rohanni, hanem mi az, amit én ennyi idősen el tudok végezni” – mondta Détár Enikő a Hot Magazinnak, amit a Life.hu szemlézett. A színésznőnek a néhány megmaradt szinkronszerep mellé muszáj volt más munkát is találnia.


„Ki akartam próbálni, bírom-e az árufeltöltést! Nekem ebben az a legnehezebb, hogy éjszakai bagoly vagyok, és itt hajnali 6-kor kell kelnem. Az bizony nehezemre esik! Egyébként minden megy simán, amikor az üzletben dolgozom. Rövid szünetek vannak, olyankor beszélgetek azokkal az emberekkel, akik szintén bevállalták ezt a munkakört; klassz munkatársaim vannak. Nem mondok neveket, de találkoztam kollégákkal is: hangtechnikusokkal, színházi emberekkel. Ez egy hatalmas nagyker, nyolcórás a munka. Fél nyolctól négyig vagyunk” – árulta el a magazinnak Détár.

Nincsenek megjegyzések