Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Muri Enikő: Nem vagyok terhes

Muri Enikő továbbra sem hajlandó a magánéletéről beszélni. Az X-Faktor sztárját az RTL Klub 8:08 - Minden Reggel című műsorában azonban kielemezték születési dátuma alapján.

Muri Enikő mindenben hisz, amiben lát egy kis realitást. Az X-Faktor sztárja bevállalta, hogy egy asztrológus segítségével kielemezzék a születési dátuma és neve szimbolikája alapján.

- Múlt hét hétfőn lezárult egy 12 éves ciklus és elindult egy új 12 éves. A Jupiter keringési ideje 12 év, most visszatért ismét oda, ahol a születésekor állt és a következő 12 év horoszkópja fergetegesen jónak ígérkezik. A lehető legjobb 12 év jön. Isteni áldás van rajta, nagyon nagy sikerek és külföldi siker is, ha nyitott vagy ilyesmire. Semmi nem kötelező, a lehetőség ott van - magyarázta a reggeli műsorban a szakértő, aki elárulta: neve alapján Enikő szereti a szabadságot, az énekesnő ugyanakkor a hagyományokat is kedveli.

- Én is szeretnék nem olyan későn férjhez menni, 8-10 éven belül babát várni. Aztán majd meglátjuk. De a szabadságérzet nekem is nagyon kell, hogy nekem is legyen terem egy kapcsolatban, vagy munkában - magyarázta Muri Enikő, akinél azonban a szakértő szerint az sem mindegy, milyen nevet ad majd gyermekének, ugyanis ha jó a rezgése, az is segíti az életutat.

- Nem vagyok terhes, nem várok babát - zárta mosolyogva a beszélgetést az X-Faktor sztárja.

Forrás: Stop.hu