Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Bozsek Márk: mindkettő az életem része

Bozsek Márk tizennégy éves koráig Portugáliában élt a szüleivel. Két tannyelvű kereskedelmi szakközépiskolába járt. Tavaly elindult az X-Faktor című tehetségkutatóban, ám a sorozatkedvelő nézők a Barátok közt Szabolcsaként ismerik.

"Édesanyám szinte könyörgött, hogy menjek el egy castingra. Fiatalkorában színésznő akart lenni, és úgy érezte, hogy én megvalósíthatom az ő álmait. Szót fogadtam, és elmentem egy válogatásra. Fél évvel később csengett a telefonom, behívtak. Elmondták, hogy milyen szerepről lenne szó, felvázolták Szabolcs karakterét. Utána rajtam állt, milyenné formálom. Mivel nem volt színészi gyakorlatom, ösztönösen alakítottam a figurát. Így vannak köztünk hasonlóságok. Mindkettőnkben nagyon nagy az igazságérzet, makacsak és szókimondóak vagyunk. Ami engem illet, a való életben próbálok változtatni a makacsságomon. Az igazságérzet rendben, csak az önfejűségemet kellene kissé megnyirbálnom" - hangsúlyozza Bozsek Márk, aki arra a kérdésre, melyik művészeti ág, a zene vagy a színészet áll-e közelebb hozzá, a következőket válaszolja:

Hozzátette: "Mindkettő az életem része. A zene jelenleg inkább csak hobbi, de attól még maximális erőbedobással csinálom. Hogy mi lesz a folytatás, nem tudom. Vannak terveim, de ezekről még nem szeretnék beszélni."

Forrás: Sztárklikk