Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Isteni sugallat vezette Pataky Attila kezét

Pataky Attila különleges meglepetéssel készült az Edda basszusgitárosa számára. Isteni sugallat segítette benne.

Attila idén azonban nemcsak fellépni ment a rock and roll szerelmeseinek bölcsőjébe, Alsóörsre, hanem a zenekar billentyűsével, Gömöry Zsolttal egy meglepetéssel is készült basszusgitárosuk számára. A két zenész egy igazán testhez álló ajándékkal kedveskedett zenésztársának, Kicska Lacinak.

„Valljuk be, egy igazi rocker mit sem ér tetoválás nélkül, így ezt a hiányosságot mindenképpen pótolni kellett. A rajzot nem terveztem, hanem egy isteni sugallat vezetett, amely alapján megálmodtam a képet. Nem vagyok egy rajzzseni, de a gitárt és a misztikus 7-es számot mindenképpen meg akartam jeleníteni, mert ezeknek számomra szimbolikus jelentése van" – folytatta Pataky, aki zenésztársával nemcsak Kicska Lacit varrta ki, de csocsóban és black jackben is összemérte erejét a többiekkel.

Az Edda frontemberének a tetoválás nem csupán egy jelkép, sokkal több annál. „A saját tetoválásomat is én álmodtam meg, amely hosszú évek óta védelmez. Ez egy totem, isteni szemmel, alatta pedig egy pár, amely az összes nőt és férfit szimbolizálja" – árulta el az énekes, aki azt is elmondta, hogy alapvetően a csapatban nincs köztük rivalizálás. Ez a szellemiség most a játékokban is érezhető volt, de azért azzal a mai napig minden koncerten húzzák egymást, hogy az első sorban álló rajongólányokkal ki veszi fel először a szemkontaktust.

Forrás: Life.hu