Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Kelemen Anna: közszereplőnek születtem!

Kelemen Anna a Tv2 napi reality műsorában egy beképzelt és öntelt lánynak látszik. A szőke bombázó az Epizód magazin újságírójának elmondta, ő sosem játssza meg magát, valóban ilyen a természete.

"Én senkit sem akarok meggyőzni, ha tetszem valakinek így, akkor jó, ha nem, akkor nem. Korábban még próbáltam másoknak megfelelni, ma már azonban ez nem érdekel! Pár év alatt rengeteget fejlődtem érzelmileg, ma már mindent másképp látok! Megváltoztam, letisztultam, százszor tudatosabb lány vagyok, mint egykor voltam" - mondja Kelemen Anna, aki beismeri, hogy sokat gesztikulál.

"Néha még nekem is sok vagyok, de hát engem így kell elfogadni. Régebben a túlzott smink volt a gyengém, nagyon kedveltem, de tudom, hogy ez másokban ellenszenvet váltott ki. Álarcnak tartották, és úgy vélték, nem vagyok őszinte. De ez akkor sem volt így! Fiatal korom óta mindig elegánsan öltözködtem, soha nem voltak kinyúlt, topis cuccaim. Bár ennek ellenére szerintem egy díva melegítőben is díva! Én akár egy tornacipőben is tudok vonulni! Ezért azt gondolom, nekem minden körülmények között a show-bizniszben a helyem, közszereplőnek születtem!" - hangsúlyozza Kelemen Anna.

Forrás: Sztárklikk