Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Stohl András figyelteti mindenórás kedvesét

Aggódó, gondoskodó kispapa lett Stohl András. A színész igyekszik a lehető legtöbb időt mindenórás kedvesével, Ancsikával tölteni, ha pedig nincs vele, "kémeket" fogad fel, hogy vigyázzanak rá.

A ruhák már a bőröndben, a babaszoba készen - bármelyik pillanatban megszülethet Stohl Bandika, Stohl András negyedik gyermeke. A család már izgatottan várja a kisbaba világrajöttét, különösen András, aki nagyon szeretne ott lenni fia érkezésénél.

"A két nagylányom születésénél nem voltam bent, de Francinál már igen. És életre szóló élmény volt, amit javaslok minden apukának! Törölgettem Ancsika homlokát, fogtam a kezét, együtt üvöltöttünk, hogy toljon, szinte én is átéltem vele a szülést. Bőgtem, mint egy gyerek. Most is úgy tervezzük, hogy bent leszek vele. Izgulok is rendesen, hogy a fiam ne épp akkor döntsön úgy, hogy jön, amikor előadásom van, mert onnan nem tudok kiszaladni,de egy próbáról már igen" - mesélte Stohl András a BEST magazinnak.

Forrás: Story Online