Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Itt van Berki az új csajával

Berki Krisztián már nyíltan vállalja, hogy rámozdult egy magyar milliárdos lányára.


Mint megírtuk, már napok óta terjed a pletyka, hogy Berki Krisztián új párra talált Cserpes Laura énekesnő személyében, aki a milliárdos tejvállalatot működtető Cserpes Sándor lánya. Nos, aki eddig izgatott volt a pletyka miatt, annak most nagy kő eshet le a szívéről, ugyanis már biztos a dolog. Berki ma adta első közös interjúját az új barátnővel az oldalán.

"Krisztián nagyon hirtelen bekérdezett, hogy nekem van-e párkapcsolatom vagy nincs. Azt mondtam, hogy nincs, de már egyre nyitottabb vagyok, és figyelem a jegyeket. Ő pedig küldte a jeleket" - kezdte az Akítvban Laura.

"Elindítottam a jelküldést. Először ott a FEM3 Caféban, aztán később más formában. Volt egyfajta érzésem, és ebben a beszélgetésben az volt az érzésem, hogy a Laura nyitott felém annyira, hogy később is megkereshetem. Engem a személyisége fogott meg, és az a viselkedése, amit tapasztaltam nem csak a műsorban, hanem a műsoron kívül is egy pár mondatos beszélgetés alapján. Azt éreztem a műsor után, hogy szeretnék vele megismerkedni" - tette hozzá Berki Krisztián.

A kapcsolatra egyébként már Berki gyermekének anyja, Hódi Pamela is áldását adta, bár nem tűnt túl őszintének.

Nincsenek megjegyzések