Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Boros Lajos feléli a vagyonát a járvány ideje alatt

Egy bonyolult szívműtét és mintegy öthétnyi kóma után csaknem két év alatt szedte össze magát Boros Lajos.

A legendás rádiós azonban alighogy visszatért az éterbe és a színpadra, a járványveszély újra szobafogságba kényszerítette. A népszerű Lalikirály tisztában van azzal, hogy nemcsak a kora, de legyengült immunrendszere és krónikus betegségei miatt is a fokozottan veszélyeztetettek közé tartozik. – Lassan feloldják a szigorú óvintézkedéseket, de én azután sem merek majd tömegbe menni – említette a rá diós, aki a Dumaszínház berkein belül önálló zenés stand up műsorából hármat tudott megtartani, aztán jött a karantén. Pedig jól jött Lajosnak a gázsi, mert a sok kezelés, a gyógyszer, a diéta felemésztette anyagi tartalékait. A humorát viszont nem veszítette el.

– Nemcsak anyagilag, hanem a lelkemnek is jót tett a színpad, a közönség szeretete, hogy újra a kezembe fogtam a gitárt. A felépülésem része volt, hogy naponta órákat sétáltam, gyógytornáztam, de most se séta, se kedves gyógytornász. Utóbbi helyett a kedves feleségemmel, Valival ketten gimnasztikázunk, ő noszogat, hogy az ellesett gyakorlatokat végezzem, ne tunyuljak el teljesen – magyarázta Boros, aki pontosan tudja, hogy nagyon kell vigyáznia magára. – Krónikus cukorbeteg vagyok, pacemakerrel működöm és vérnyomásgyógyszerekkel. Ráadásul egy nyílt szívműtét, három billentyűcsere és egy prosztataoperáció után el kell fogadni, hogy legyengül a szervezet. A rádióst egy ideig pszichológus is kezelte, ám az új feladatok boldoggá tették, nem hiányzott az életébe a vírus.

Boros korábban elárulta, hogy nyugdíja alig több mint 110 ezer forint, ám amikor jól keresett, tartalékolt egy keveset.

– Amikor fogyni kezdett a pénzem, eladtam az autómat, majd fél éve a veresegyházi telkünktől is megváltam. Az ára jól jött, kitart egy ideig, de nem sokáig húz ki a bajból. Nem szeretnék panaszkodni, igyekszem megoldani a gondjaimat, eddig sikerült. Most például azt találtam ki, hogy a kórházi élményeimből írt műsoromat kiegészítem a karantén élményeivel, és a lakásom előtti bérházi folyosóról, egy belépőjegynél olcsóbb, jelképes összegért élő műsorokat adok azoknak, akik csatlakoznak a Gegek a gangról nevű csoportomhoz – meséli a több mint 16 ezres rajongótáborral büszkélkedő Boros Lajos.

Műsorban derült ki a betegsége

Boros Lajos makkegészségesnek hitte magát, sosem ivott, nem dohányzott, viszont sportolt. 25 évig vezette Bochkor Gáborral és Voga Jánossal a Bumeráng című rádióműsort, amelyben egy alkalommal mindhárman kipróbálták az új, szívkatéterezéshez használt orvosi gépet. – A végén Merkely Béla professzor a kezünkbe nyomott egyegy papírt, majd nekem odasúgta: magával még találkoznom kell, aztán adott egy dátumot szívkatéterezésre – emlékezett viszsza Lalikirály.

Nincsenek megjegyzések