Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Azt hittük, Hujber Ferenc már nem képes semmi megdöbbentővel előállni

Mindenkinek vannak olyan gondolatai, hogy a többiek felett áll, de Hujber Feri ezt most alaposan kimaxolta.
Ritkán találkozunk olyan őszinte vallomással, amit most tett Hujber Ferenc az alkoholhoz való viszonyáról. A színész a Lakástalkshaw című műsorban árulta el az igazságot korábbi állapotáról. 

„Amikor megszületett a kislányom, a halálba ittam magam. Meg is mondtam a feleségemnek, hogy most meg fogok halni, de nyugi, ha ezt tovább folytatod, akkor a következőnél kicsekkolok és maradsz egyedül a gyerekekkel. Egyszerűen nem hagyott békén” – mondta el Hujber, aki azt sem titkolta, hogy az alkohol szerinte használati cucc, nem pedig menekülés. 

„Ha jól használod, olyan, mint egy sámáni cucc. Nekem az alkohol nagyon sokat segített, de két éve már azt éreztem, hogy inkább árt. Veszélyes volt, mert többször előfordult, hogy piásan játszottam” – vallotta be a színész, aki azt is elárulta, hogy messiástudata van és minimum félistennek képzeli magát.

Nincsenek megjegyzések