Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Cinthya Dictator egyre vékonyabb, mióta szakított Varga Viktorral. Elárulta, mi az oka

Két hónapja végleg szakított Cinthya Dictator és Varga Viktor, a fotós lány meglepőt mondott.
Másfél évvel ezelőtt már szakítottunk, majd újra megpróbáltuk együtt, de rá kellett jönnünk, hogy nem megy együtt nekünk a hétköznapokban, mert annyira fogtuk egymás kezét, hogy másra nem tudtunk koncentrálni, nem tudtunk kiteljesedni az élet más területén. Mióta egyedül vagyok, sokkal nagyobb alkotóerő van bennem és termékenyebb is vagyok. Ezt a hatalmas nagy energiát korábban Viktorra fordítottam.

Most a szobrászkodás, rajzolás, fotózás akkora boldogságot jelent nekem, hogy nem is vágyom párkapcsolatra. Teljesen elmerülök a munkáimban és annyira beleélem magam, hogy olykor egész nap elfelejtek enni, inni. Nem akarok már szenvedélyesen szeretni, nem akarom, hogy szívassanak… Rengeteget sérültem ebben a kapcsolatban. Jó ideig most biztosan nem kell férfi az életembe, de ha lesz is valaki, csak arra vágyom, hogy segítsük és becsüljük meg egymást

Nincsenek megjegyzések