Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Majka: Az a baj, hogy én szeretem az életem

Meghökkentő dolgokat mondott nekünk az ózdi rapper!
Majkával egy új szívdiagnosztikai eszköz, a Wiwe bemutatóján találkoztunk, ahol meghökkentő dolgokat árult el magáról! A népszerű rapper-műsorvezető 2001 óta küzd szívproblémákkal, ezalatt az idő alatt pedig kétszer át is esett már műtéti beavatkozáson, hogy csökkentsék nála a szívroham kockázatát. Most elárulta, milyen hatással van rá a betegség a hétköznapjaiban, illetve arról is beszélt, hogy milyen változtatásokra kényszerült miatta.

"Az a baj, hogy én szeretem az életem, és amikor változtatni kell rajta, attól én mindig ódzkodom, merthogy énnekem jó úgy, ahogy van, csak aztán az embernek a szervezete ezt nem feltétlenül így gondolja. Egyébként a legfontosabb és a legalapvetőbb változtatás ezzel a dologgal kapcsolatban a cigaretta elhagyása. Azt tervezem, hogy részt veszek valaha egy olyan kampányban, hogy azt szerintem nem trafikokba, nemzeti dohányboltokba kellene tenni, hanem be kellene tiltani az egész világon."

Nincsenek megjegyzések