Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Így küzdenek egészségükért a sztárok: Tippek a hosszabb élethez!

A statisztikák szerint ma Magyarországon a szomszédos országokhoz képest sokkal kevesebben járnak el különböző egészségügyi szűrésekre. Hazánk legismertebb sztárjai most egy kampány kedvéért kamera elé álltak, és bemutatták azokat a dolgokat, melyekre napi szinten oda kell figyelnünk.
A magyar lakosság fogazati és szájegészségi állapota lényegesen rosszabb a nyugat-európai átlagnál, az Egészségügyi Világszervezet szerint ez ráadásul a fiatal korosztályra is igaz. Tóth Andi énekesnő például nagyon fél a fogorvostól, ezért sosem marad ki nála a reggeli és esti fogmosás. "Őszinte leszek, én nem gondoltam, hogy ez a háromperces művelet ilyen sokat számít. Érdemes naponta, és ezen belül is minden étkezés után elővenni a fogkefét" - mondta az énekesnő - írja a Life.

Horányi Juli szerint a szépség egyik záloga az ápolt fogsor: „A fogmosás nekem azért fontos, mert nagyon érzékenyek a fogaim, oda kell figyelnem, ha azt szeretném, hogy sokáig egészségesek maradjanak. Emellett egy énekesnőnek nem csak a hangja kell, hogy szép legyen, hanem a fogsora is" – mondta Juli.

A sztárok emellett egy másik fontos dolog, a rákmegelőzés érdekében is felszólaltak.

Hazánkban az emlőrák a nők leggyakoribb daganatos megbetegedése, és bár az időben felfedezett esetek 80 százaléka gyógyítható, e betegség évente mégis több mint kétezer nő halálát okozza. A mellrákos megbetegedések jelentős része "szerzett" daganat, vagyis nem öröklött génhiba következménye, ahogy sokan hiszik. Az Éjjel-Nappal Budapest Lalija nagyon büszke, hogy egy ilyen nemes ügyben vállalhatott szerepet. "Én mindig is a női mellek nagy barátja voltam, azért is szívesen tapogatnám őket, hogy kiszűrjem, nincs e valami gond. Sőt azt is megszoktam kérdezni a kiszemelt lánytól, hogy jár-e szűrésre és figyel-e magára"

Kolléganője, a szintén a sorozatban játszó Alexa szerint a saját korosztálya nem fektet elég hangsúlyt a különböző rákos megbetegedésekkel szembeni odafigyelésben. "Amíg fiatalabbak a lányok, nem veszik komolyan ezeket a vizsgálatokat, nekem is idő kellett, amire rájöttem, hogy minimum egy évben egyszer el kell járnom nőgyógyászati kontrollra. Azt gondolom egy nőnek, a nőiessége szimbóluma melle, ezért fontos, hogy vigyázzon rá. Hála Istennek a környezetemben nem volt melldaganatos megbetegedés, de ettől függetlenül a barátnőimet is mindig figyelmeztetem, hogy járjanak vizsgálatokra" - mondta Alexa.

Nincsenek megjegyzések