Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Rubint Rékát családanyának szánta Norbi

Rubint Réka egy éve már bevallotta , hogy férje, Norbi évekig nem engedte saját erejéből érvényesülni. Rékára inkább a biztos háttér megteremtését, a családanya szerepét szánta - írja a life.


Vállalkozásuk 10 évfordulója alkalmából rendezett sajtótájékoztatón Réka őszintén beszélt arról, hogy hogyan sikerült kitörnie a neki szánt háziasszony szerepből, és bejelentették, hogy nem lesz negyedik gyerekük.

"Norbi azért akart két gyereket, hogy ezzel teljesen lekössön, úgy gondolta, hogy anyaként biztos inkább az otthon melegét választom. Amikor látta, hogy az életem üteme, a lelkesedésem a lurkók ellenére sem változik, mindkettőt cipelem magam után, akkor beletörődött. Jöhetett a harmadik baba is, de a negyediket már nem tudom vállalni, egyszerűen lehetetlen lenne logisztikailag megoldani. Minden gyermekemet más érdekli, Lara énekel és verseny aerobikra jár, Norbika teniszezik, Zalán most kezdi az óvodát. Hatalmas szervezést igényel a három gyerek eljuttatása, majd hazaszállítása az iskolába,  különórákra, és délután vagy esténként gyakran van fellépésem.Már óvodát is úgy választottam Zalánnak, hogy közel essen az iskolához. Folyamatosan azért izgulok, hogy hogyan jutnak haza, ha valaki, például egyik kollégám besegít, akkor meg lelkiismeret furdalásom van. Hajnalban, 5.20-kor kelek, fél 7-kor indulok velük a suliba, utána edzeni megyek. A gyerekek elfogadták ezt a tempót, negyed 7-kor kelnek, fél 7-kor mindegyik fogat mosva, megfésülködve indulásra készen áll.Nagyon rugalmasak és jó fejek, jól kezelik ezt pörgést, ebben nőttek fel" - mesélt szerettel családjáról Réka, aki elárulta, hogy a Norbival töltött 12 éve nem mindig volt felhőtlen.

„Norbi sokáig azt akarta, hogy az ő életét éljem, hogy maradjak otthon, az ő felesége ne legyen alkalmazott, és ne járjon el edzést tartani. Az volt a mozgatórugója, hogy legyek ráutalva. Sajnos ezt láttam a szüleimtől is, hogy anya hiába dolgozott, mégis mindig függött apától. Én nem akartam így élni, szerettem volna saját kis kenyeremet sütögetni, de sohasem akartam én hordani a nadrágot, csak élni a saját  életemet. Rengeteg vitánk volt, 8-9 évig állandó harc. Mindig éreztem, hogy Norbi semmiféle kezdeményezésemet nem nézi jó szemmel, megpróbált az útjába állni a terveimnek. Amikor rájött, hogy az életem útján is átugrom az akadályt, inkább kiállt előlem és elkezdett mindenben támogatni. Ez indított el 3 éve a saját utamon, amikor beindítottam az alakreform programot. Ismerem annyira  Norbit, hogy tudom, fontos neki, hogy mindig érezze, ő a családban az üzletember, nekem meg van ez a kis ékszerdobozom, ezzel én játszadozom."

TOVÁBB IS VAN

Forrás: Life.hu

Nincsenek megjegyzések