Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ábel Anita fordítva pelenkázott

A Heti Hetes nőtagjaként ismét rivaldafényben áll Ábel Anita. Kislánya, Luca születése után is rengeteget dolgozott, játszott és játszik színházban, szinkronizál, mint fogalmaz: útkereső. Számára a humor fontos személyiségelemmé vált. A képernyőn kívül is használja.

- A gyereknevelésben mondjuk. Én nem veszem olyan komolyan a dolgokat, figyelem az ösztöneimet, inkább rájuk hagyatkozom. Nem vagyok "szuperanya" elfogadom, hogy esendő vagyok, és talán ettől mennek olyan lazán, zökkenőmentesen a dolgok. Ha például a kislányom rosszat csinál, vagy nem sikerül neki valami, próbáljuk humorosan megmutatni neki, mit szabad és mit nem, néha az egész család átmegy amatőr színitársulatba. Talán ettől olyan őszinte és nyitott gyerek - mondja Ábel Anita, aki képes saját magán is jót nevetni.

- Ha nem sikerült valami, nem volt bűntudatom, hogy jaj, én rettenetes anya vagyok. ugyan miért? Mert megesett, hogy fordítva adtam föl a gyerekre a pelenkát, aminek ugye, meglett a következménye. Első gyerek, nem tanultam, fáradt voltam. Na és. Nem ezen múlnak a dolgok - fogalmaz a színésznő, a Heti Hetes nőtagja.