Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Éjjel-Nappal Marci: A nők csak játszottak velem

A sorozat jóképű sztárja bevallotta, hogy korábban alaposan kihasználták a nők és rendszerint az idősebb asszonyok hálózták be.

"Sokáig a szerelem mindent jelentett nekem" - kezdte a Story magazinnak az Éjjel-Nappal Budapest szereplője.

"Mégsem voltam igazán szerencsés soha. Húszas éveim elején valahogy a kapcsolataikból kikacsingató, idősebb nőket vonzottam. Nem lett volna ezzel baj, de ők mind játékszernek tekintettek. Így csupán egyszer élhettem meg az igazi szerelemet, hogy milyen is, ha egyedül én számítok valakinek" - magyarázta Marci, akivel nagyot fordult a világ az elmúlt években.

"Régebben minden nőben, akivel csak összehozott a sors, a leendő feleségemet láttam-kerestem. Ők azonban rendre megvezettek. Mégis köszönettel tartozom nekik, mert így már tudom, a magam számára csak én lehetek igazán fontos, és nem tehetem meg, hogy alárendelem magam olyasvalaminek, ami csak a képzeletemben létezik" - tette hozzá az érzelmes szívtipró.

Forrás: Story Online