Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Malajzia felé veszi az irányt az X-Faktor felfedezettje

Mostanában szomorúság költözött Szabó Dávid szüleinek házába. Az X-Faktorban egészen a döntőig jutott énekes minden tőle telhetőt megtesz azért, hogy változtasson ezen. Anyagilag is támogatja az édesanyjáékat, ám ennél sokkalta fontosabb, hogy mentálisan is mellettük áll.

- Nagymamám az X-Faktor előtt hunyt el, nagypapám pedig nem sokkal azután, hogy a verseny befejeződött. Mivel édesapám szülei voltak, érthetően nagyon elkeserítették a történtek, de nekünk, többieknek is nehéz időszak volt ez. Anyukám édesszülei sem élnek már - meséli a hot! magazinnak Szabó Dávid, aki úgy érzi, szüleinek nagyobb szükségük van rá, mint valaha.

- Velünk viszont az a baj, hogy régóta külön éljük az életünket. Az öcsém balettművész, Pécsett él és dolgozik, de külföldre is gyakran jár, így őt is alig látják. Én, amikor csak tudok, elmegyek hozzájuk, hogy egy kis örömet, vidámságot vigyek árván maradt életükbe. Nemrég is kiszaladtam, a kertben ebédeltünk, és közben megbeszéltük az élet dolgait: ezek a nagy beszélgetések mindhármunknak jólesnek! - hangsúlyozza Szabó Dávid, aki a Budapesti Operettszínház legújabb musicaljében, a Ghostban negatív karaktert játszik. Ezen kívül Dave Mess művésznéven olyasmit csinál, ami "hiánycikk".

- Kiderült, hogy külföldön nincs férfi elektropop-előadó, így Ázsia felé vettem az irányt, és úgy tűnik, jól tettem. A fehér bőrömmel és a szőke hajammal egzotikus vagyok számukra! Kínába és Malajziába máris kaptam felkéréseket, amiket - reményeim szerint - rövidesen meg is valósítunk - árulja el az X-Faktor felfedezettje, Szabó Dávid.

Forrás: Stop.hu