Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Majka zsebében van annyi lóvé, hogy mondhat ilyeneket

Majkának a valóvilágos szereplése után a tévé volt az első az életében. Aztán fordult a kocka: most a zene került az első helyre. Ma már meg tudja engedni magának azt a luxust, hogy ne tévézzen, és enélkül se legyenek egzisztenciális gondjai.

- Ma már azt gondolom, hogy az én lelkületem nem engedi meg, hogy olyan mértékben le legyek szabályozva, ahogyan az a kereskedelmi tévéknél elvárt. Én mostantól mindig remek vendég leszek a stúdiókban, de nagyon örülök, hogy munkatársként - például műsorvezetőként - nem kell részt vennem a munkájukban. Én már nem vagyok alkalmas erre! Az elmúlt tíz évben kicsit megcsömörlöttem a kereskedelmi televíziózástól. Most nagyon jó érzés mást csinálni. Nem kell paráznom attól, hogy a családnak nincs mit enni, ha épp nem vezetek egy show-műsort valahol. Jó tudni, hogy nem kell azonnal elvállalnom, amint "megkínálnak" egy műsorral - hangsúlyozza Majka, akinek Belehalok című számát több mint húszmillió alkalommal tekintették meg a YouTube-on.

Forrás: Stop.hu