Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Tóth Gabi: Lehet bántó, de termékek vagyunk

Az énekesnő elárulta, hogy képzeli az életét ötvenévesen és hogy vélekedik a szakmáról.

Interjút adott a HVG-nek Tóth Gabi. Az X-Faktor mentora többek között elárulta azt is, hogy mindenben az ösztöneire hallgat.

"Soha nem engedtem, hogy elvigyenek olyan irányba, ami nem én vagyok. Mindig tudnod kell, mire van szükséged. Önismereti tréning az egész, ami sok pofonnal és tapasztalattal jár. Ez a szakma ennek ellenére pont arról szól, hogy folyamatos kísértésnek vagy kitéve, aminek ellen kell tudni állni (...) Lehet, hogy ez egyeseknek bántó, de termékek vagyunk. Én viszont nem vagyok egyszerű eset, nem lehet csak úgy rám aggatni dolgokat. Művészlélek vagyok, hangulatember, vannak hullámzásaim, de ismerem a saját hibáimat, és tudom, hogy min kell változtatnom. Nagyon sokszor nem tudok elszámolni magamban tízig, és robbanok. Akkor aztán kijön belőlem a tapolcai Tóth Gabi, akinek nincs semmilyen szűrője, csak mondja" - állítja az énekesnő, aki azt is megosztotta, hogy képzeli az életét ötvenévesen.

"Homeopata lennék és jógaoktató, és egy fagerendás házikóban laknék valahol egy erdő szélén. Sok gyermekkel, sok állattal. Ha saját gyerekem nem lehet, akkor remélem örökbe fogadhatok majd akár több gyereket is" - tette hozzá.
 
Forrás: Story Online