Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Komoly anyagi segítséget kapott a nehéz helyzetben lévő Rékasi Károly - ő azonban továbbajándékozta az egészet

Csodálatos a színész önzetlensége!
18 hónapja tengődik gyakorlatilag munka és bevétel nélkül a színész Rékasi Károly, ám most meglepő dolog derült ki róla. Ma, vasárnap a Republic zenekar jótékonysági koncertet tart a tiszteletére a József Attila Színházban, aminek a teljes bevételét a színésznek ajánlották. Bár a kórházi kezelések és a gyógyszerek nagyon drágák, Rékasi túl büszke, vagy talán túl jószívű: nem fogadta el a befolyt összeget, hanem a Baleseti Intézetnek adja.

"Igaz a hír. A Baleseti Intézet szeptikus osztályáé lesz a pénz, én kértem, hogy így legyen. Nagyon sok embert ismertem meg ott, láttam, a bőrömön tapasztaltam, hogy milyen körülmények között dolgoznak azok a végsőkig elszánt emberek. Úgy gondolom, hogy nagyobb szükségük van a segítségre, mint nekem. - erősítette meg a borsnak, majd azt is hozzátette:

"Ugyan meg kell válogatnom, hogy mit veszek a boltban, még mindig van mit venni, ezért nem panaszkodom. Most épp vacsorázom, tepertőt eszem, ami nagyon finom, nincs ezzel semmi baj"

Le a kalappal előtte, gyönyörű gesztus!

Nincsenek megjegyzések