Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Kiss Endi: A kedvesem tudta, hogy megcsalom

A Hooligans dobosa nem akarja elvenni a barátnőjét és az sem tagadja, hogy nem egy hűséges típus.

"Mindig őszinte voltam a nőkkel, a kedvesemmel Verával is. A kapcsolatunk elején megmondtam neki, hogy nem vagyok hűséges típus, és biztosan meg fogom csalni, mert imádom a női nemet" - magyarázta Endi a Heti témának.

"Vagány lány, mert ezt is lenyelte. 14 éve vagyunk együtt. Ma már? maradjunk annyiban, hogy visszafogottabban élek. A párommal egymásnak vagyunk teremtve. Ha nem lenne köztünk egy erős kötelék, már régen szétmentünk volna. Becsülöm őt, mert nem mindig volt könnyű mellettem. Most gyesen van a legkisebb lányunkkal, és 3D-grafikát tanul mellette" - állítja a zenész, aki szerint az már nem fér bele, hogy a kedvese is megcsalja.

"Ő is tudja, hogy férfi soviniszta vagyok. Mást jelent a női és a férfi hűtlenség. A teremtő úgy alkotta meg az erősebbik nemet, hogy amit középen hord, annak engedelmeskedik. Mégis sok a könnyűvérű hölgy" - tette hozzá.
 
Forrás: Story Online