Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ezért aludt el Mészáros Árpád Zsolt a színházban előadás alatt

Mészáros Árpád Zsolt egy rendhagyó osztályfőnöki órán elárulta, miként történhetett, hogy elaludt és nem jelent meg saját előadásán.
Ahogy azt tegnap megírtuk, büntetés vár a szombat este a színházban szundikáló, ezért darabjáról lemaradó Mészáros Árpád Zsoltra. A színész most elárulta, miért történhetett mindez. Minderről egy rendhagyó osztályfőnöki órán beszélt, amit KERO tartott.

– Mészáros, felébredt? – kérdezte Kero, mire kirobbant a nevetés. Az Operettszínház művészeti vezetője arra utalt, hogy Mészáros Árpád Zsolt, alias MÁZS elaludt az Operettben, ezért váltótársa játszott a Nők az idegösszeomlás szélén című darabban az Átriumban.

– Soha nem álmos, mindig ébren van – figurázta ki magát MÁZS feltett kézzel.

– Jót aludtam! Itt, az Operettszínházban olyan jó a levegő, hogy elnyomja az embert az álom. Komolyra fordítva a szót, idén ez a negyedik bemutatóm csak ebben a színházban. Nagy volt a hajtás, komoly nyomás van rajtunk. Fáradt voltam, a próba után lefeküdtem a karmesteri öltözőben, mert ott nem volt senki. Abból lett a baj, hogy a karmester nem jött fel az öltözőbe, mert akkor felébresztett volna. Így csak az előadás kezdésére ébredtem fel, sajnos nem jó színházban. Szerencsére a váltótársam, Pesák Ádám ott volt, mert ő táncol a darabban. Természetesen vállalom a felelősséget a hibámért - mondta a Borsnak a mostanában tíz kilót felszedő színész, akinek korábban magas volt a vérnyomása is.

– Nem mozogtam eleget, mert eltört egy bordám. Megcsúsztam a medence partján, elfelejtettem, hogy már nem vagyok húszéves, és ráestem az oldalamra. Aztán egy forgatáson újból ráestem. Szerencsére már elkezdtem fogyni.

A darabot rendező Kero szerint ilyenek olykor előfordulnak a színházban.

– Olyanok vagyunk, mint egy család, ahol sok balhé, sok bolondság, sok boldogság fordul elő. Az a feladatunk, hogy ilyen ne legyen, ha mégis, akkor a helyén kezeljük.

Forrás: blikk.hu

Nincsenek megjegyzések