Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Elcsábította a szépségkirálynőt a Voice egykori döntőse

Napok óta megy a találgatás, társasági eseményeken is régóta téma, hogy Ötvös Brigitta, a Miss International Hungary 2013 szépségverseny győztese és Gájer Bálint között több van egyszerű barátságnál. A pár úgy döntött, nem hallgat tovább, és megtöri a csendet.

- Szerettük volna, ha több időt hagynak nekünk arra, hogy kibontakozzon a kapcsolatunk, hiszen mindössze két hónapja találkozgatunk, de ebben az őrült hírversenyben és a gyors információ-áramlatban semmit nem lehet titkolni a szórakoztatóiparban - mondja Brigi. - Egy ilyen kapcsolatot óvni kell, hiszen mindketten rivaldafényben dolgozunk, emiatt kissé ki is vagyunk szolgáltatva. Annyit azonban elárulunk, hogy mindketten nagyon büszkék vagyunk egymás eredményeire, kölcsönösen támogatjuk a másikat."
 
A fiatalok az énekes klipforgatásán találkoztak, ahová Brigi szereplőnek jelentkezett.

- Statisztákat kerestünk az Értem jött a nyár című dalom videójához. Nekem már akkor megtetszett Brigi, amikor az önéletrajzát megláttam - árulja el Bálint. - Ettől függetlenül csak a forgatást követően kezdtünk el találkozgatni. Később Brigi megnyerte a Miss International Hungary 2013 szépségversenyt. Nagyon büszke vagyok rá, hiszen a modellkedés mellett gazdasági főiskolán tanul, és hamarosan Japánba utazik a világversenyre."

Ahogyan Brigi és Bálint mesélték, szakmailag is támogatják egymást, büszkék a másik sikereire, és bíznak benne, hogy közös erővel, lelki támogatással még eredményesebbek lesznek a saját területükön.

Brigi egyébként az egyik nagy nemzetközi szépségverseny portálon az első helyre került a Miss International nemzetközi mezőnyében.

- Nagyon izgatott vagyok... Most kaptam a Miss International Hungary szervezőitől a hírt, hogy én vezetek a Miss International nemzetközi mezőnyében. El sem merem hinni, hogy igaz...- mondta a szépség.
 
Forrás: Stop.hu